Post by reanstwinunapcon on Feb 5, 2022 22:41:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Earn to Die 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Earn to Die 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker tokens ▞▞▞
▞▞▞ Earn to Die 2 2022 version ▞▞▞
Bra spill, men første gang jeg spilte det, var det etterslep. Den fryser i 3 sekunder og så fortsetter spillet. Den andre gangen jeg spilte det, fryser spillet på samme sted. (nær brodelen den som er nær bensinstasjonen.) vennligst fiks, vennligst svar.
언투다이2 (Earn to Die 2) 자동차 경주 vet
Hm
Spillet er ødelagt, det står at det ikke kunne laste inn native biblioteker og det lar meg ikke engang spille spillet. Jeg ville gitt 5 stjerner fordi jeg spilte det en gang, men dette er en stjerne for meg. Vennligst fiks spillet ditt!
Veldig fint spill, men jeg kjedet meg raskt og avinstallerte fordi penger i det spillet er veldig sjeldent, og jeg burde få det ved å fortsette å gjenta samme nivå. Det er så kjedelig og jeg installerte hack mod og spilte
Trenger litt mer utvikling
Alt for monotont.
Fungerer ikke på Android 12. Kan ikke installeres
Earn to Die 2 Karera hchg
Spillet kan være bra, men får deg til å bruke en ny bil hvert nivå. Problemet med det er at den gamle bilen er bedre. Spillet tvinger deg også til 30 sekunder etter hver runde.
Elsker spillet fordi du kan oppgradere biler og lære hvordan du overlever i en slik situasjon. Men I wish earn to die 3 var tilgjengelig for spillere i Amerika.
Det er gøy, men en annonse etter hver kjøring er ganske irriterende. Hvert 4-5 løp kan jeg forstå, men hvert forsøk er overdrevent. Avinstallerer av denne grunn.
ok nå får du en ny bil for hvert nivå du fullfører, men her er tingen hver ny bil du får er ekstremt treg, burde du ikke få en raskere bil hver gang du går opp i nivå? det gir rett og slett ingen mening for meg, og du som noen gang har laget dette spillet trenger flere flotte biler, bilene ser søppel ut i dette spillet.
Bra spill! Veldig morsomt spill å spille når du kjeder deg.
Jeg spilte den hver dag og likte zombie-knusingen, men den begynte å slutte i midten eller på slutten av en løpetur. ikke morsomt. kanskje jeg prøver igjen i fremtiden, kanskje ikke.
Så arti
Beyblade Burst Rivals 解謎 giyz
Totalt sett er dette et fantastisk spill for mobil. Spesielt fordi det er gratis. Grafikken er fantastisk, det samme er selve spillingen. Det er imidlertid to ting som knekker dette spillet. Det første er egentlig ikke et problem, men kan være en funksjon. Jeg liker ikke det faktum at før du fullfører spillet, kan du ikke gå tilbake til tidligere nivåer. Den andre tingen er kontrollene. Det er ikke det at de er rart plassert. Det er det faktum at de er feilaktige. De slutter bare å fungere, noe som gjør det uspillbart. Jeg klarer ikke fullføre det.
Morsomt spill, men uønskede annonser er en smerte. Det er allerede nok sjanser til å se annonser uten å bli tvunget dem på oss uten belønning.
LIKER: Kjøretøy er kule og morsomme å kjøre. Grafikken er bra. Etappehindre er fint. LIKER IKKE: Må spille etapper om og om igjen for å gå videre. Du tjener penger hver runde og bruker pengene til å oppgradere ditt6 kjøretøy, dette er nødvendig for å passere sjekkpunkter - monotont.
Earn to Die 2 Đua xe iyku
Flott spillavslutning tar litt tid, men det er verdt det til slutt.
For repeterende, har i det minste forskjellige sanger til lydsporet. Spiller samme nivå en million ganger for å få nesten ingen penger. Minner meg om jobben min.
Jeg spilte dette spillet i en time eller kanskje to. Jeg gikk til mobildatabruken min. Tilsynelatende brukte spillet 539 MB av dataene mine for annonser! Jeg slo den av noen ganger, men de gangene jeg lot den stå på brukte den 539 MB for annonser!
Elsker det Eneste problemet er tvunget til å bruke nytt kjøretøy når det gamle har blitt jevnet opp
Earn to Die 2 Perlumbaan jih
Fantastisk spill og nesten ingen annonser! Den eneste gangen du trenger å se en annonse er etter at du har nådd et sjekkpunkt eller hvis du vil ha mer $. Dette spillet er også en tid moro
Jeg liker dette spillet veldig godt. Jeg er ikke fornøyd med én ting. Det er alltid en AD synlig. Annonser kan bidra til å gjøre spillene gratis, men jeg savner måten å lukke disse etter 1 sekund.
til du lar YouTube Red-overlegget spille av på skjermen mens jeg spiller spillet uten å sette videoen på pause, er det 2 stjerner. Jeg forstår at du tjener penger på annonser, men det er søppel jeg kan ikke gjenoppta pausen min
det er ok å spille, men mengden reklame du blir bombardert med er litt over drept. det er ok når du får noe for det, men når du må se blir for mye. fokus må være mer på spilling, ikke på hvor mange annonser du kan legge inn i spillet til folk slutter å spille.
Bortkastet tid....jeg spilte dette spillet før, og jeg lagret det nå, jeg må spille igjen, så jeg installerte det. Men det lagrede spillet er forsvunnet 😱😱 dårligste service. Nesten jeg fullførte alle nivåer og nådde et trygt punkt med biler ulåste forventer siste bil...kan være brannbil...men nå er jeg avinstallert spillet fordi jeg ikke vil spille igjen fra startnivå....!!
Last ned dette SPILLET.....RASK....HAR DU lastet ned spillet ennå? GJØR DET DA!
Har spilt dette i mange år, flott spill. Annonser er imidlertid hyppige, og det ville være fint å ha muligheten til å betale for ikke å ha så mange. Men ikke så mye at det forstyrrer spillet. Et morsomt spill.
Spillet er fint i starten, men senere er det det samme, og du må bare male det blir kjedelig. Men etter å ha fullført historiemodus kan du spille oppdrag og letemoduser som er ganske vanskelige og utfordrende og mye morsommere enn historiemodusen.
Virkelig bra spill. Det er ikke lett å fullføre, men mulig uten å bruke ekte penger som så mange andre spill. Må laste ned. Elsker å spille det. Flott tidsmorder. Agins-annonser er mye, men bare koble fra wifi.
Verste... spillet bare fortsett å gjenta seg selv...! Du trenger bare å trykke på gasspedlen ..og den vil spille i automodus..ingen spenning..ingen strategi.. merker.. De lar deg bare leke med et ineffektivt kjøretøy og oppgradere det og gjenta det til du har oppgradert det er nok ... Og start det igjen og igjen Hver gang i denne prosessen Det er bare veldig kjedelig å spille det samme igjen og igjen (minst 10-15 ganger på et nivå) for å fullføre et nivå Unødvendig å si at de vil at du skal se annonser imellom....
morsomt spill, men jeg er på den tredje bilen og den krasjer hele tiden. Jeg har startet appen og telefonen på nytt flere ganger, og den fortsetter å krasje. jævla synd fordi det er et morsomt spill, men nå ikke spillbart.